Lunch-time

goeftermiddag på er, finaste läsare där ute i regnet!
här smätter regnet ner för fönstret o de är bara allmänt grått och äckligt ute - USH!
tur så har man sin urmysiga o varma Strömma-jacka att krypa in i när de är sånthär väder, precis de man vill ha när man är tvungen att gå ut!

kom nyss in från kuratorn oxå efter att ha pratat med henne i ca 40 min om mat, press, vänner o den känslan ja letar efter i min ridning. så nu känns de lite bättre, som en klump ur magen lossnade en bit.
känns riktigt skönt faktist, så nu kan ja kanske vara lite gladare resten av dan?
ska rida lektion för Carro nu i eftermiddag, o hoppas att ja får min Novis då ja känner att vi passar så bra ihop o kan han innan o utan vid dehär laget!
plus att han är den mysigaste av alla pållusar!

Strax kommer Disian o hämtar mig, så går vi o käkar lunch och sen blir de bara mys under täcket innan man måste gå ut..


saknar honom sjukt mkt, min älskade Wässla <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback