min dag..

godmorgon mina finaste!

blev inga fler inlägg igår då ja inte direkt hade någon lust till att blogga, så de blev en TV-kväll som avslutades med Merlin säsong 4 i min stora underbara säng! riktigt mysigt faktist!

Idag har ja inga planer på att stressa, ska träffa Freja i stan vid 13:30 och innan de så ska de packas, städas o ätas. och eventuellt börja träna så smått då ja inte längre hostar o skit!
Sen vid 17:00 tar ja bussen från Nisse term till Strömma för att vara ett socialt sällskap till Disian som bor där inatt, och så kan vi prata o umgås ostört då vi somsagt har lite problem att ta itu med!

Annars händer de väl inte så mkt i mitt liv, men de blir mindre bloggning då ja inte vet om de finns ngn internet på helgerna på skolan, annars får ni ett eller flera inlägg på måndag då internet kommer tillbaka igen! :)

Nä nu ska ja se ett avsnitt av Merlin säsong 4 o sen leva mitt liv vidare, pussar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback