mot kusinerna i Floda

uppe tidigt här känner ja!
vaknade redan vid 07:30, utvilad o pigg!
men lyckades somna om o vaknade nu vid 9 ;D

Idag ska ja somsagt till kusinerna i Floda och ha ridlektion för Emelie och hennes häst Kola, får se om dom har utvecklats sen sist :)
Sen efter de så drar ja till allum o handlar allt inför Strömma nästa vecka, får se till att ha mkt med mig då mer än hälften blir uppkäkat av andra folk än mig ;)
spelar ingen roll hur noga jag än gömmer de, de blir uppkäkat ändå.. xD

Nä nu ska ja ta ur flätorna, sminka, äta o packa lite varma kläder då de är nästan -20 grader nu och de lär vara kallare där borta..!
Ni kan räkna med en stor bildbomb idag, om inte kameran fryser ;)


min älskade Nova, är mkt bättre igen. mitt liv känns bättre igen. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback