nionde februari tjugohundratolv.

heyhey på er, här får ni en liten hälsning från söta mig, som justnu har snott Disa's data o passar på att blogga ett snabbt inlägg innan internet stängs ner! 

Var från Strömma ett par timmar, riktigt skönt att komma ifrån nu, o då åkte vi hem till Disa o invigde hennes säng, tre pers, kors o tvärs i en 120 säng med massa kuddar o ett täcke - kan säga att de blev T R Å N G T. haha! 
men kul hade vi, as always ;) 

o nu är ja hungrig, FÖR EN GÅNGSSKULL, men har sjukt mkt ångest så tror inte de är en sån jättebra idè att smälla i sig mat nu faktist.. även om de är lockande!
plus att ja inte känner mig jätte pigg o taggad på livet.. men imån börjar de härliga sportlovt! 
de ska ja fira med att ha en film/mys kväll hos grannen hela kvällen o på lördag ska ja o bästa vännen ha en riktig tjejkväll med godis o kanske några filmer? skönt ska de bli iaf med sportlov!
nu när internet stängs 23:00 så ska ja ta o gå in till mig, o låta Disa sova vidare, o börja packa min väska så ja slipper att tänka på de imån då de ska storstädas i rummet! sen ska ja till kuratorn oxå en stund innan, så får se hur de blir!
Så låt mig nu säga gonatt så hörs vi imån, bäst att tagga o ladda inför stalltjänsten kl 7:50 imån..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback