nya kläder today!

godag mina fina läsare där ute!

har nyss slutat för dagen, vilket är otroligt skönt!
o bästa av allt är att ja inte längre pendlar o kan sätta mig på rummet o mysa här o inte sitta på en buss i 1,5 timme, hihi!
Så nu är de sängen som gäller med The Ark i högtalarna, The Ark-disco in room 214 in Storgården.. hell yeah! :)

imorse gick de segt att gå upp.. ush o fy!
o dagen har gått riktigt segt, hästhållning som första lektion o fick reda på att vi ska ha prov v 12, oxå väääldigt segt!
men efter den lektionen har dagen faktist flytit på bra, tycker ja!
vid 9 hade jag en tid hos kuratorn så de var bara snällt att gå över till grannhuset o gå o prata med henne. de var välbehövligt!
vi pratade om saker som ja inte tänker eller vill ta upp på bloggen, men tror de kommer lösa sig mera nu och förhoppningsvis blir ja helt frisk till sommaren - vilket jag verkligen vill nu!!
känner att ja klarar av dagarna mera nu då de börjar bli ljusare och all äckel snö är borta, så de är bra :)
och innan lunch blev de en snabbis till ridhuset för studiehandledning, de gick snabbt o smärtfritt!

och nu på eftermiddagen hade ja en lektion om kroppens antomi(stavning?) och förslitningsskador, vääldigt drygt! och har nyss kommit in från ett möte med trygghetsrådet i lite över en timme.
så nu är ja helt fri från "måsten" vilket känns wonderful!

Så ikväll ska ja bara slappa, umgås med dom bästaste som finns och försöka plugga, eller så gör ja de nu så slipper ja sen ;)
Så blir de nog, pussar på er!

btw bilder på mina nya kläder kommer! här får ni ett provsmak som ja har på mig nu ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback