tack för allt, mina fina läsare!

go'kväll mina fina bloggisar!

sitter nu i sängen, lite små död o glor runt lite innan ja ska knyta mig för natten.
och försöker proppa i mig en mugg med vatten, vilket inte går så vidare bra då natten's ångest börjar ta vid..
men tur att jag har Håkan i mina öron - han räddar mig hela tiden <3

måste bbara säga ett stort TACK till den respons jag fått för mitt skrivande om Mat & ångest och de senaste Vikt & kläder - tack för ni som läser, ni är guldvärda!

nu ikväll har ja inte gjort mkt, Disa ringde vid 4-5 tiden o tyckte att ja skulle vända o åka in till stan igen - men nejtack! ;) så vi ska träffas en stund på stan på måndag istället!
Imån ligger planerna på att ta sig till min lilla pappi i Linnè och hjälpa till med byggandet av vår nya tvättstuga - så får se när ja får lust/ork att ta mig dit, men dit ska ja iaf!

Nu ska ja ta en pratstund med en av världens bästa vänner och sen nana, natti på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback