kvällsinlägg



gokväll på er!
sitter nu i sängen och pratar med världens bästa Flany och lyssnar på min nya kärlek (Axel Algmark), snart är tanken att ja ska nana.
eller se film, eller lättare sagt Robin Hood säsong 2 då jag saknar Robin/Marian så mkt.. HAHA!

men innan allt detta sker så måste ja nog skriva mina kurator-må-bättre-papper, för annars blir de inte bra alls! haha älskar min fina svenska där! :)

Denna veckan blir lugn, uteritt/hantering av smågrabbarna imån och en mattelektion, så börjar 12:20 och sen är de HEJDÅ för skoldagen ;)
och kuratorn på tisdagmorgon och på torsdag kommer min pappi o hämtar mig efter skolan då ja är ledig på fredag, bäst är han!

gonatt puss på er!
ni är bäst!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback