bilder från dagens pass

heyhey på er, mina finaste läsare!
måste bara först säga att ja älskar mitt hår till tusen just nu;


helt lockigt o fint, älskart!

sen kan ja berätta att ja haft en toppendag hos kusinerna i Floda några timmar o sen en sväng ner i allum med mamma o kom hem igen vid 16 - har världens bästa mamma, kan ja tilllägga!

Eftersom vissa av er säkert har längtat efter den omtalande bildbomben så får ni dom snygga bilderna nu och failbilderna senare!



  



  



  

sådär nu får de räcka med bilder, en hel drös fick ni nu!

Har just smällt i mig 2 Ballerina cookie's och känner mig hur tjock som helst, haha!
o nu slumrar ja snart till i min varma säng, med mother Monster i högtalarna, mysigt! <3
hörs senare alla mina fina!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback