kvällsinlägg från dagen



heyhey mina finaste bloggisar! 
kan berätta lite om min härliga dag bland hästar, spännande uteritter o människor!
eller härlig o härlig, den har varit ganska seg o tråkig om ja ska vara seriös "/
men får ta upp de possitiva i mitt liv, som kuratorn säger!

hade typ 1,5 lektioner nu i förmiddags, sen var de ju möte.
inte direkt för att de gick bra eller så men nu är de iaf löst till viss del, vilket känns skönt!
så nu är de bara att skaka av sig detta o ta itu med dom övriga problemen ;)

sket i ridningen, och eftersom vi har världens bästa ridlärare så fick ja ta min lilla Nova ut på en skogsridtur tsm med Disa och hennes häst Aska, riktigt mysigt va de!
trotts att dom barnslade sig rätt mycket i början o man kunde absolut inte gå förbi den stocken för den kunde komma upp o bita mig! haha!
så fick några bilder från detta lilla öde, men mysigt var de i snön!

så nu ikväll händer väl inte mkt, ska nappa nu vid 19 åt dom SUPER hungriga lambisarna o sen från man väl ta de som de kommer, har iaf skickat ut Emma från sängen så Disa sover tsm med mig inatt!

NU ska ja fortsätta sociala mig med folket här o sjunga med i Dave Grohls snygga stämma!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback