8/2

gomorgon på er, mina bästaste!

sitter nu i min säng, fryser som ett skadeskabbat marsvin o har nyss haft min första lektion, Biologi..
är nästan klar iaf, bara några saker till att skriva om sen ska ja skicka in de!
En sak ur min hemska värld just nu iaf..

nu ska ja inte direkt klaga, men allting känns piss nu o ja vill bara gå o dö, kan man få göra de? isf hade ja gjort de nu direkt!

men för att se de possitiva i mitt liv så ska ja nu dricka en kopp varm choklad o ta en riskaka då ja var för lat för att käka frukost imorse. men hallå? vem går o äter helt alone i bamba? då känner man sig värsta mobbad xD
Så därför är de bra att ha lite småmat på rummet (a)

i eftermiddag ska de ridas, fast tror inte ja ska vara med då ja somsagt mår och jag mår o inte orkar ta hand om värken mitt liv eller någonting runt omkring de.

Nu ska vi typ dra till nästa lektion, så vi hörs mer sen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback