blogg fridag igår..

igår tog jag iakt att ta en såkallad "bloggfri"-dag!
Riktigt skönt o satt knappt ngt vid datan, så de kändes bra :)

Igår va ja iaf i allum och köpte de behövande till nästa vecka, dvs mjukisdress (brallor, tjockiströja + tjocka strumpor)
ett par till boxers och frukt, och så en blomma, måste ha ngt i fönstret ;)
  

där är några saker jag köpte igår!

Nu imorse så väckte pappa mig halv 10, han tyckte ja skulle med till båten men då ja inte har packat klart får de vänta!
Så han hämtar mig i eftermiddag, då han kör mig till skolan på måndag!
lite lyx måste man unna sig ;)

Så förutom att packa klart allt som ska med, så ska ja ut och träna!
Igår blev de löpning intervall i mörkret, dog dock ett antal ggr så jag är EXTREMT mörkrädd... xD
Men de gick så bra såå!

Och nu har ja just sett klart alpint Super-G o Vonn vann, like always!
Min älskade blev 9-10 lr ngt sånt, bra ändå!
Så snart ska ja ut och gå en sväng, svinkallt men då blir man bara mera taggad!
Sen ska ja in o göra american pannkakes till lunch!
oj så duktig jag är! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback