Coldplay + Gotland

"When she was just a girl
She expected the world
 But it flew away from her reach and the bullets catch in her teeth
Life goes on, it gets so heavy
The wheel breaks the butterfly
Every tear a waterfall In the night the stormy night she'll close her eyes.."
                   
                                                                                      Paradise - Coldplay

japp som ni kanske förstår sitter jag o lyssnar på Coldplay, som jag egentligen inte tycker direkt mycket om men dom har bra texter!
o de är nog de mesta jag går på när ja lyssnar på musik ;)
Och så har ja nyss rensat bland mina smyckesgrejer, tagit bort all lera o skit som jag inte använder o ska strax göra en ny medeltida tiara!
Är så sjuukt taggad på Gotland i sommar!! :D
min sommar kommer bli så sjukt bäst!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback