Dagens träning

Precis som rubriken lyder!
Kroppen fick en vila igår, så idag var de dax att dra igång med träningen igen!

Tog stavarna idag igen, då det har fungerat bra med dom nu ett tag, och intervall-tränade i uppförsbackarna till Furulund.
Powerwalkade upp för den långa backen till Panncentralen, lite vila ca 1-2 min och sen powerwalkade den lilla uppförbacken och raksträckan till Furulund. De tog i i kroppen!
Sen gick ja i lagomtakt ner, och powerwalkade 3-4 min runt halva dammen, 1-2 min vila och sen powerwalking 3-4 min igen, så nu är man riktigt mör i kroppen!

Sammanlagt blev de nog ca 4-5 km jag gick idag, på runt 45 min!
Så imån förtjänar kroppen en härlig vila utan träning!

Tänka lägga upp ett inlägg om mina bästa tips för att börja träna, och göra så träningen blir roligare!
Men nu ska ja bara slappa lite, och stretcha!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback