Fredagskväll-natta


Mannen i mitt liv, jag har saknat dig. <3

Ja var o fotade Emma + gamla gruppen när dom Dressyrade för Amy nu ikväll, och de gick ganska bra för dom tkr ja! ;)
även fast dom är sesådär 5 st ;)
Bilder på de kmr kanske på söndag, beror på om ja ska med pappa till båten, o isf stannar ja hos honom på söndag oxå!
För nu orkar ja inte fixa, trixa med massa bilder och sånt!

Imån ska jag på MyDog med min mor, och fota massvis med söta och fula hundar!
Så ni kan ju räkna med en fet bildbomb då! ;)

Justnu pratar jag med bästa vännen om Falstebo i sommar, får se hur det blir med den saken!
men ngt ska vi hitta på iaf, utanför GBG! :)
och så lyssnar ja på musik, som vanligt, de jag lever av <3
Och ska nog snart sätta på en go film och sova,






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback