HÅLtimme 2 timmar..



heyhey folket som läser min otroligt roliga blogg i mitt otroligt roliga liv ;)

Nu har jag HÅL-timme till 12:20.. kuul.. undra va ja ska göra under denna tiden då..?
kanske sova? :D
För ja är så sjukt trött på allting o då är sova bästa medicinen, bästa medicinen till allt ;)
eller så ska ja se på Tudors, hann ju bara se halva avsnitt 3 då ja blev störd hela tiden.. -.-
så nu kan ja ju passa på medans dom andra är på lektion ;)

Har iaf varit uppe sen halv 8 (typ) o haft en lektion, så lite duktig är jag allt :D
Ska kanske försöka klämma in ngt bra inlägg nu senare, så ni får lite att läsa på era tråkiga lektioner ;)

Nu sitter jag här i sängen, dricker hallonte med Mumford & Sons i öronen, och ute se de ut såhär:

jätte mysigt väder egentligen!
Så är glad att jag sitter inne o har HÅL-timme, då slipper ja gå ut och bli blöt ;)

Förresten, vill ni se hur det ser ut på Strömma?
Kan alltid ta ngn foto-tur imån lr nästa vecka o fota så får ni se hur mitt liv ser ut på veckodagarna ;)
om ni är intresserade vill säga? ;D

de lät kul själv så de gör ja nog, ngn gång ;)
eftersom det är ganska stort så blir de nog uppdelade i flera delar ;)

Nä nu ska ja förbredda ett nytt inlägg på andra bloggen o på denna,



» elin

Ja gör det! :)

2012-01-12 // 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback