ingen feber, yes!


måste bara visa denna.. HAHA!
hur ful är inte denna?

go eftermiddag på er!
det är precis som jag sa imorse, idag har ja rört mig mellan sängen-köket-soffan-stationära datan-sängen o nu sitter ja i soffan med min lappis i knät med snott internet, kriminell som jag är!
och så har ja spelat sims 2, tills datan gav upp o dog helt o hållet.. då blir man trött på livet!

förutom att jag allt klagande nu så lämnar vi något possitivt i detta inlägg:
- JAG HAR INGEN FEBER! :'D

nu ska ja snyta mig för nu är ja så tät så ja inte kan andas o när man inte kan andas så stryps man o när man stryps så dör man! Bäst att jag snabbar på nu då innan jag stryps och dör!



Haha, Doris goes evil? ;)

2012-01-26 // 17:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback