Lördagskväll

åh va najs att statistiken höjs! ;D
Fortsätt så bara, då blir jag så glad o mer aktiv bloggning! :D

Ska snart faktist, sorligt nog, lägga mig i sängen med en film och fixa lite bilder från dagen på Laptopen!
Imån ska ja upp tidigt, dra på träningskläderna o gå ut o gå en sväng innan ja tar bussen till stan för att träffa Evelina som åker till Norge för praktik i 8 veckor!
Så de blir en mysig fika i nån timme innan hennes tåg går, blir bra avslut!
Dock kommer hon och kollar in min nya lya på Strömma när hon kommer tillbaka ;)

Och på Tisdag flyttar ja.. känns lite konstig faktist.
konstig känsla..
Vi får se hur er blir med den saken iaf!

Och så imån kan ja säga att jag drar hem till pappa, ska vara barnvakt åt Alex när pappa är i båten och Natasja ligger hemma o är sjuk!
Blir ju kul.. den lilla marodören -.-
haha nä men ja ska lura med han ut så ska vi gå ut i slottskogen, ja ska träna o han sitter i barnvagnen o kollar på sälarna - bra strategi! :D

Nä nu drar ja mig, vi hörs imån!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback