måndageftermiddag-kväll


såhär ser mitt rum ut just nu, snyggt vah?! *åh va fjostis jag ääää!*

Och så har ja ångest, för typ allting :c
Men imån drar skolan igång, o ja får prata med kuratorn, vilket känns SJUKT skönt!
Så det är en massa som ska fixas imån, dehär står på listan:
- hämta nycklarna i skolkansliet
- gå till ena rektorn och säga att han ska ta bort mig från Engelska, Matte och Svenska lektionerna (läs mer om de längre ner)
- gå till kuratorn och be om nya tider
- inreda och fixa i rummet
- fixa en hel skoldag från 10:20-15:50.

sådär kmr min dag se ut imån!
Det kommer nog bli bra, hoppas jag!

Och dedär med svenska, matte o engelska-lektionerna:
jag har bestämt mig att satsa allt på traktorkörkortet nu och eftersom jag redan har betyg i dom ämnerna och måste göra om nationella och sånt, så struntar ja i att ha kvar dom lektionerna.
Så för över dom betygen från Ester in i Strömma-betygen så blir det så bra så!

Och nu ska ja fortsätta packa och hantera min ångest!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback