min dag.. åt helvete!

heyhey
idag har verkligen ALLT gått emot mig!
Sovmorgon till 10, skulle egentligen upp 8..
snöäckel som bara förstör för buss o spårvagnstrafik!
de trådlösa internet gick inte att få igång så nu försöker ja skriva på mac-apple datan o vi är inga bra vänner någonstanns och den hatar mig!
Och på detta så har ja världens mensvärk o kommer snart döda någon!
Där fick ni en inblick i mitt liv just nu!
Ja har inte hunnit med de ja skulle, skulle städa o dammsuga då de är äckligt dammigt på mitt rum!
fick jag tid till de? NEJ.
SÅ nu sitter jag o muttrar för mig själv.
Har iaf älskade Håkan i högtalarna som dämpar alex hysteriska skrik, Håkan räddar mig tusentals ggr om och jag älskar honom <3
Nu ska ja gå iväg för mig själv, käka upp lite choklad så ja blir glad och glo tv resten av kvällen med familjen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback