Nyinflyttad



heyhey på er!
har faktist inte kunnat blogga från och med nu, fullt upp hela tiden!
men nu har jag ingen lektion, då ja har tagit bort Svenska, Matte och Engelska för att kunna plugga traktorteori, och för att ja redan har betyg i ämnena ;)

Så nu sitter jag ensam i rummet medans resten av klassen + Emma har matte, känns ganska gött ändå att jag får ha HÅL och dom andra får sitta med tråkiga matteböcker (a)
även om jag känner mig OTROLIGT ensam!

Och duktig som jag är har jag hunnit med allt som skas! Fixat med mina lektioner(somsagt), gått till vaktmästaren(dock var ingen där) och sen fixat ny tid hos kuratorn, riktigt duktiga är vi! ;D

Jag har iaf hunnit ha två lektioner, Engelska och studietid!
Så sen vid 14:50 börjar traktorteorin, men världens bästa lärare! :D

Och sen ikväll blir det en tur till Sätila, köpa schampoo och sen kanske lite annat nyttigt som vi kan äta till filmen ikväll? ;)

Nu ska ja hursomhelst vara duktig och fixa rummet, vi hörs senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback