Onsdagskväll

sitter här o lyssnar på David Guetta och käkar hallon.
ngt jag faktist får äta då de är frukt/bär o då får ja äta de efter 20 ;)

känner mig inte jätte taggad på livet just nu, o de har ju sina förklaringar.. ush hoppas de blir bättre snarast!
om 6 dagar flyttar vi in, känner mig inte jättetaggad på de justnu faktist, även om de ska bli kul o sånt.
ush. vi får se hur det blir med den saken!
men det kommer släppa, ngn gång hoppas jag iaf!

Bästa vännen var här ett tag nu ikväll, vi färgade mitt hår (ni får bild imån, orkar inte ta ngn nu!) sen satt vi bara inne på mitt rum, pratade o lyssnade på massa bra musik.
de behövde jag verkligen denna kväll, en rolig pratstund med sin bästa vän. <3

o imån är de tänkt att jag ska till stan med mamma, handla tyg till medeltidskläderna och nya skålhättor då ngn jävel har snott mina!! -.-'

Så hade faktist tänkt att bädda ner mig nu, då vi ska åka halv 10 imån.. känns dock lite tungt..
så nu ska ja bädda ner mig i sängen o se klart på Ringaren i Notre Dame.
Hoppas ni har en bättre kväll än mig,

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback