Söndagskväll

Denna kväll ska ja avsluta med en av de nya filmerna ja köpte igår,
London Boulevard - med världens snyggaste Colin Farrell i huvudrollen!
och till de blir det svart vinbärsdricka i Breaking Dawn-muggen och dom sista ostbågarna från igår!

Imån ska ja ev ner till allum o köpa nya kläder, får se om de blir av!
men ja ska iaf ta en promernard upp till PRK o kanske hälsa på folket där?
lr så går ja bara upp dit o tillbaka, ska hursomhelst ut och röra på mig!

Nu säger ja gonatt med denna bild, och vi hörs mer imån!




ni får en snygg bild på snyggingen Colin oxå! :)

OCH JAG HAR JU GLÖMT ATT SKRIVA ATT MIN ÄLSKADE HUSGUD (en av dom) FYLLER 31 ÅR IDAG!!

han är olagligt vacker - grattis min älskade Jonas Armstrong!! <3

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback