Tack för en awesomeness vecka, mina bästa vänner!


gokväll på er!

Är så sjukt trött så sitter o halvsover på stolen här.. bara en tidsfråga innan ja typ.. dör?
nä så drastiska ska vi inte vara!
men ja är iaf sjukt trött o ont i röven, då ja halkade när ja skulle lämna kärran hos grisarna.. INTE OKEY!
Så nu har ja typ ett spräckt sittben?
lr kanske inte.. får sitta mjukt hedan efter i några dagar ;)

vart hemma vid 15, seent o de var en dryg bussresa..
men ja kom hem helt oskadd o kom rätt - tur de ;)
Så nu taggar vi en ny vecka med världens bästa människor!

Imån ska ja upp tidigt, typ vid.. 8?
de ska tvättas, göra nyttiga muffins, ev bars, städa rummet, handla och 13 ska ja kaaanske vara med familjen och bowla då min lillebror fyllde 14 år i torsdags - de skulle vi fira ;)
Men de beror på heelt om jag hinner!
Måste oxå packa till nästa vecka, och pappa kör nog mig på måndag så då måste allt tvättas o packas IMÅN!
Men de ska nog gå! ;)

Så nu ska ja se klart filmen ja ser på nu, och sen ska ja krypa ner i den varma härliga o sköna sängen!
Go'natt på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback