Tisdageftermiddag - dagens shopping!


såhääär söt försökte ja se ut härom morgonen!

ja, hey ni. lr ngt.
jag är inte direkt världen mest gladaste eller roligaste människa just nu, så detta blir ett kort inlägg om vad dagen har gått ut på!

tog en promenard ner till allum vid 11, för att möta Emma i allum (som hade klippt sig, sjukt kort! men snyggt va de ;D) så nu blev ja sugen på att klippa mig kort.. ;)
vi har iaf shoppat lite på mellandagsrean, o detta kom jag hem med:

2 par boxershorts och ett par vanliga trosor + ett blått nagellack


hårfärgen - imån blir det färgning!


ett rött linne, dock slim såg ja när ja kom hem.. haha!
( kameran bråkade o ja var tvungen att hålla in blixten o skit för att den skulle fungera!)


bytte min tröja, som egentligen skulle gå till ett par jeans, men dom hade inga i min storlek så de blev att ja fick välja ngt annat för 600 :- , så de blev en onepiece-fejk o sen hittade emma inte halsduken så de blev 2 st, en till henne o en till mig!

Så, de var dagens shopping!
Nu ska ja spela zoo tycoon o sura vidare!

Love xx




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback