Wässlan - jag saknar dig mer och mer för varje dag.

¨

Ju mer jag tittar på bilder på dig, ju mer jag tänker på dig och ju mer jag ser folk från PRK som skriver om stallet där - så saknar jag dig ännu mer.

Nu är det några veckor sen jag såg dig sist, fick känna din mule mot min nacke och mina fingrar mot din päls och vackra nacke. Något jag saknar och alltid kommer sakna är din närhet och den ständiga uppmärksamheten du vill ha, men som du aldrig får.

sitter här nu, men tårar i ögonen och vill bara att du ska bli lycklig. Som den sanna vännen du alltid varit mot mig så ska jag kämpa för min sak, för allting du har gjort för mig är oförlåtligt. Jag får dåligt samvete när jag ser dig må dåligt och vet att jag är chanslös när det inte är jag som äger dig.

Det blir bättre, min älskade vän.
Jag älskar och saknar dig.
All the time.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback