15/7

Gokväll på er!
Bara jag som har tappat bort dagarna helt, haha?
Imorse trodde jag att de var måndag, haha!
känner mig lite före i tiden, för en gångs skull ;)
 
Idag sov ja läänge, älskar att sova läänge o gå upp o käka en god frukost, bästa start på dagen! Så de är precis de jag har gjort idag, eller inte ;)
Vid 15 kom grannen Lisa förbi och undrade om jag ville med ner till allum, jag hade inget bättre för mig och behövde köpa en ny sportbag då min andra gick sönder i fredags när jag skulle till båten.
Tog oxå en snabb duschning av håret o sen gick vi ner.
Strosade runt där, jag köpte mig en ny sportbag, en puma, svart/rosa-
Så jag är riktigt nöjd över mitt köp!
Måste ju spara lite till Kungahälla på torsdag o lördag, o till Ullared med mina roomies! :)

Vi var väl hemma vid 17 tiden, o sen dess har ja inte gjort mkt.
Sytt klart alla delar till min cape, så nu ska de bara sys ihop och sättas på bandet på luvan.
Så för att spara lite tid ska jag faktist gå upp lite tidigare imån och börja sy klart luvan så den är helt klar!
För imån är de ju måndag, och ni vet ju vad de betyder - LOTTA PÅ LISEBERG!
Så jag o Malin åker o hämtar ut 3 biljetter till Lotta imån vid 11:00 då de öppnar.
Sen när jag kommer hem ska jag o Lisa åkte ner till Brodalen o plocka Hallon, för där växer de massvis! Får se vad vi hittar på med de sen ;)
 
Ah men nu måste jag sova, eller jag ska självklart se en film först och sen sova så ja orkar gå upp vid 8 tiden.. hihi!
Gonatt på er, puss!
 
svajande sommargräs
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback