Bloggare jag följer

Tänkte skriva om vilka bloggar ja följer dagligen, varför jag följer dom osv.
 
Dagligen:
www.dressyrmupparna.se - en av de stora bloggarna. Jag följde Linn o Ingrid redan när de hade varsin Bilddagbok för ca 3-4 år sedan innan de skaffade bloggen. Så dom har ja följt länge.
 
www.fjordyy.webblogg.se - En av de jag oxå har följt länge, som jag faktist oxå följde på Bilddagboken en längre tid innan hon skaffade blogg. Hon har världens sötaste Fjording, måste ja bara säga!
 
www.norrakullensstalls.blogg.se - Min kusins blogg, man måste ju följa sin släkt tycker jag ;)
 
www.gennes.se - oxå en av de stora bloggarna som ja följt ett tag. Skriver roligt och har nästan alltid nya inlägg att visa!
 
www.micahs.se - Hon fick barn som 15 åring, och varit inlagd på behandlingshem osv en längre tid. Har följt henne sen hon fick reda på att hon var med barn. måste bara säga att de var mycket roligare att följa henne förut innan hon hamnade på behandlingshem.
 
www.alminaalm.blogg.se - min rumskompis Almina's blogg, tycker de är trevligt att följa sina vänners bloggar oxå ;)
 
www.emmaaccarlsson.blogg.se - oxå min rumkompis Emma's blogg, trevligt att följa sina vänners blogg!
 
Då och då:
www.emmacecilia.webblogg.se - Bästis som aldrig lägger upp några inlägg, kollar in då o då!
 
http://blogg.loppi.se/elvabarnsmamman/ - Mrika Norrström som har 11 barn, känd från TV-programet "Familjen Annorlunda"
 
www.juliasmagazine.blogg.se - fotoblogg som tar sjukt fina bilder! Följ henne och ni får massa insperation!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback