Dagens ridpass - Mr Niceguy

Gokväll bloggläsare!
Idag har ja ju, somsagt efter mycket om o men, tagit mig till Lillhult och ridit min vän Michaela's häst Mister. Och efter mycket sena bussar o vägarbete kom ja äntligen fram!
Vi hämtade hästen, och vid 18-tiden började jag rida.
Och jäklar va skumpig han va, haha!
Påminner lite om Wässlan, testande och väldigt skumpig.
Men när ja fick till balansen på honom så gick de ju hyffsat bra för att vara första gången!
Sen gick vi ner till  ån o han fick sig några travlängder o för att svalka av sig.
De tyckte han va riktigt mysigt!
 
Och nu över till bilderna, ja skuttade runt på honom som en skållad råtta så räkna inte med några snygga bilder från min sida ;)
 
 
 
 
 
 
 
mysigt värre!
Så han får ja allt ta o rida fler ggr :)
Ska ju oxå få rida Moonshine, hästen ja berättade om i förra inlägget, när hon blir igångsatt. De får bli i höst, då hon är helt igångsatt :)
Nu avslutas dagen med en film.
Gonatt på er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback