den första juli tvåanollaettatvåa

Hellu mina fina!
 
Hoppas de är bra med er, för mig är de sesådär.
Haft några ångest attacker inatt som har gjort att ja har sovit dåligt och inte kunnat somna om, plus en nysattack PRECIS när man har somnat, de är en döende känsla kan ja säga!
Jag gick upp sent idag, vid 11 tiden, åt en snabb frukost bestående av två rostade mackor och ett äpple. Och till de såg ja ett avsnitt av Robin Hood säsong 1. Älskart!
 
Efter frukosten tog ja mig en promenard ner till allum, köpte hem mera jordgubbar (FROSSA NU DE SISTA VECKORNA!!) plus lite annat som behövdes hemma. Och nu börjar de spricka upp, så ska kanske ta en promenix runt dammen o fota lite fåglar o blommor, de hade nog passat bra nu så ja får rensa tankarna från allt som sänker mig.
Japp, så får de bli!
 
Hoppas ni får en härlig dag, puss!
 
en suddig, men otroligt söt bild på min Bäbis-Bosse ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback