Detta visste ni inte om mig..

... jag älskar att resa och se nya saker.
 
... jag är flygrädd o går på lugnande när vi reser med flyg.
 
... mina brorsor är 14 och 2 år.
 
... jag har varit svarthårig, mörkbrunhårig, kastanjhårig, rödhårig, orangehårig och rödhårig med ljusa slingor. Min egentliga hårfärg är Sandrè (blandning av blond, svart, brun, rött).
 
... jag vill bli polis eller hovslagare.
 
 
... jag har varit i Afrika, eller på Kap Verde, en ö utanför Afrika.
   
 
... när jag var liten ville jag bli späckhuggarskötare.
 
... jag älskar att sjunga, är dock tondöv.
 
... min familj har en sommarstuga på Åland.
 
... strömma är ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback