Försök till blogginlägg via iPaden

 
 
Gokväll på er!
Nu ska ja på nytt försöka till ett nytt blogginlägg via ipaden, vi är inga bra vänner direkt.. 
 
Har iaf suttit o myst halva kvällen med en söt liten Emilio, 2 månader. Åh va ja älskar små söta bäbisar! 
Ätit en god middag o nu är jag på plats i båten igen. 
 
Resan hit med buss gick bra,snabbt o smärtfritt. Precis så ja ville ha de! 
Pappi hämtade mig i Bokenäs o sen har ja tillbringat min eftermiddag på en flotte till Janne o fixat en boj, och en vattentur till o från Lysekil. Riktigt soft! 
 
Så nu är jag redigt trött o ska se om jag kan sätta på en film o sova lite, ur mysigt! 
Imån åker vi hem till Göteborg igen, får se om ja stannar hos pappa lr om ja åker till mamma. 
Vi hörs mer imån, puss!
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback