gömma sig under täcket och gråta

Gokväll fina bloggläsare!
känner inte alls för att skriva något inlägg, känner mig bara dryg, seg och vill egentligen bara lägga mig ner och gråta. Känner mig fortarande inte på topp sen jag hade en djup ångestattack i tisdags förra veckan. Även fast jag haft en rolig och härlig kväll med trevligare Göteborgare på Liseberg, så känner jag mig inte hel. Som att jag inte räcker till.
Jag saknar oxå min älskade Wässla till tusen, vilket inte gör saken bättre..
Men nu ska jag försöka få ihop något mindre depp inlägg och några bilder från dagen.

Idag gick jag upp vid 9, tog bussen 09:50 för att hämta Lotta på Liseberg's biljetter. Så jag och Mala hämtade biljetter, satt tredje längst fram på ena hörnet, så bra platser fick vi allt!
Dock hade jag ett litet för långt objektiv i vissa vinklar. Men aja, de gör ingenting!
För i vissa vinklar hade jag perfekt ljus.
 
Sen kom vi hem vid 11:30 tiden, jag sydde snabbt två delar på capen innan jag och Lisa drog ner till Brodalen för att plocka hallon bredvid en hästhage där PRK's ston går. Sammanlagt fick vi ihop ca 1½ liter hallon, vilket vi bakade två goda somriga pajer av sen!
Sen vid 18 tiden tog jag och Mala bussen med sikte på Liseberg. Köpte en dricka o lite godis, sen satt vi oss o väntade. Emma kom intrillandes precis innan stängning oxå så vi var klara och färdiga för en rolig show!
 
Älskar verkligen Göteborg, trotts regnet och äckliga vintern, så är en sommar i Göteborg med alla dessa härliga Göteborgare något speciellt. Ni är fina, älskade Göteborgare. ♥
 
Imån ska jag bara ta hand om mig själv, försöka bygga upp mig mentalt på nytt, ta en lång sovmorgon och sy klart min cape tills helgens roligheter på Kungahälla. Skulle egentligen med pappa till båten, men får helt enkelt se om de blir, han får hämta mig isf för jag orkar inte ta någon buss.

Tar nya och friska tag imorgon, Go'natt ♥
 
kollade till nissarna när jag och Lisa ändå var borta i Brodalen.
 
fina Scotty ville komma o mysa!
 
En bild från dagen, resten får ni imån om jag orkar lägga upp!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback