Pausen fortsätter

Rubriken talar.
Jag har ingen livslust kvar alls nu, känner mig trött, seg, dryg och allting jag gör känns jobbigt. Är väl inne i en såndär period att allting jag gör känns motsträvigt och jobbigt.
Även om jag har sett fram emot något länge, laddat för de, känns de motsträvigt att genomföra de. Jag försöker se ljus i tunneln, men de är svårt när man alltid har den baktanken i huvudet.

Så jag fortsätter min bloggpaus nu under en längre tid.
Kanske är tillbaka när skolan börjar, kanske inte.
De viktigaste för mig nu är att hitta tillbaka till livsgnistan som får mig att må bra.
 
Ni får en bild från helgens Kungahälla.
Mer bilder, utvärderingar osv om de kommer när jag börjar blogga igen.
 
 
Tack förresten att ni ändå läser min blogg, fast den bara står ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback