Polisjakt på kvällskvisten

Gokväll, fina läsare!
 
Nu kommer ja igen med en kortare uppdatering innan jag ska lägga mig, raklång i sängen o se om ja kan få se The Borgias säsong 1, första avsnittet. Om jag inte hittar de, så är jag rätt sugen på att se ett Legend of the seeker (LoTS) avsnitt eller The Tudors säsong 4 då jag glömt bort den säsongen, haha!
Så ja, ikväll/inatt blir de en serie-kväll. Mys på de :)
 
Annars kan ja berätta att årets händelse har skett i Partille/BJD.
Polisjakt på två rånare som har försökt råna ForexBank i Allum, så de var en helikopter och biljakt på dom. Och eftersom jag hade så tråkigt så tog ja kort på de, töööönt som jag är :)
 
o imån ska ja väl bli frisk, och kanske ta mig ner til allum o unna mig lite godis, hihi!
Puss!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback