Ridning på schemat

Gomorgon!
eller gomorgon, gomorgon.. klockan är ju faktist några minuter över 12..
men för mig är de morgon!
 
Har haft en natt UTAN någon ångest eller ångestattacker, så nu hoppas ja att detta bara är några dagar o inte hela månader som de har varit till o från nu under våren. peppa peppa peppa!
 
Idag är iaf planen att jag ska till Lillhult och rida Michaela's ena häst(www.brilliant.blogg.se) , Mr Niceguy "Mister". En gammal ridskole häst som hon tagit över o nu har blivit en mysig ridhäst!
Har sagt att ja ska komma o rida honom i nästan 1 år nu (eller så länge hon haft honom), men de har inte riktigt blivit av.. men nu kör vi!
Får se vad ja tycker om honom, han värkar väldigt mysig iaf :)
De är ju hon som oxå har köpt Moonshine, en av mina favoritisar på Partille RK (där jag red förut). Så nu ska vi se hur hon har de, hon ser ut att ha de mycket bättre på bilderna iaf :)
 
Ja, de är väl de ja ska göra. Hoppas ni får en mysig dag.
Puss!
 
två bilder när jag red Moonshine i PRK's paddock i Juni förra året!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback