utvärdering av mina kvällar!

Gokväll i stugan!
Hoppas ni har haft en trevlig helg än så länge, min har varit supert!
 
Igår kväll var jag o pappa inbjudna till båthamnens ägare på middag, som tack att vi hjälper dom med att köra vatten o bygga den nya bryggan.
Så jag fick utmana mig själv med att äta med andra, o de gick supert!
Och de blev pannbiff med tillbehör, riktigt gott!
Inte för att jag har saknat att äta kött eller så, men gott var de :)

Fick oxå öva upp min engelska, då dom som äger stället är från USA och två språkiga, dom pratar både engelska o svenska, plus att några vänner till dom kommer från Scheiwz, och eftersom jag inte kan tyska fick de bli engelska för min del ;)
Och de behövde! Märks att jag inte haft engelska-lektioner på ett tag!
Och så fick ja ju hålla i lilla Emilio, 2 månader.
Supersöt bäbis, usch va jag små söta bäbisar.
De är hemskt va söta dom är!
Har ingen bild på honom dock, men tro mig, super söt!
Imorse åkte vi iväg mot Göteborg vid 12 tiden, tog en frukost/lunch på donken innan vi far vidare. För mig blev de en hedelig kycklingsallad, mättande o bra!
Tog oxå en snabb visit på Biltema i GBG innan vi tog oss igenom alla köer och hem.
Så väl hemma i GBG, hämtade grejerna som skulle till mamma o med mig hem fick jag oxå en ny datastol. Eftersom pappa hade köpt nya så snodde jag en av dom gamla, hihi!
Och medans hans fixade där, så gick ja bort till PRK's stohage, där min älskade Ravioli går. Dom hade de så varmt o mysigt, söta allt!
Så efter de har ja inte gjort mkt,
imån tänkte jag gå ut o plocka ihop sommarbär till en paj.
Eftersom jag är extremt sugen på de, så hoppas de finns mycket!
Och nu blir de filmmys, puss!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback