3 alternativ

Heyhey bloggläsare!
När detta inlägg läggs upp så sitter ja antigen i bilen, påväg till Lysekil (båten ligger där) med pappa och hela familjen i en trång bil!
Och ja sitter säkert o snuttar på godis o sjunger till musik med min falskhet till röst.

ELLER
 
Så ligger jag i soffan, benen i högläge o ser på TV med mitt mongo till bror som använder mig som ett skjutobjekt. Kan oxå ligga i sängen o smutta på godis o se en go film, riktigt mysigt låter de faktist.. haha!
 
ELLER
 
Så struntade jag i att åka till pappa, och åkte hem till mamma istället.

Nu åter de bara att se vad ja gjorde, lika intressant för er som för mig, haha 3 alternativ som låter lika intressanta, eeeelller? ;)
 
bjuder på en bild från Februari/Mars med katten Wiggo :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback