chill dag

gokväll på er bloggisar!
hoppas ni haft en trevlig helg, för de har jag haft!

har inte gjort så mkt idag, mer än att baka Hallonbomber och chillat sööönder!
men de var välbehövligt!
o eftersom ja inte har något annat att skriva kör vi en genomkollning av hälsan nu!

Jag har inte haft djup ångest eller sånna djupa tankar nu på ca två veckor, vilket känns superskönt då de kanske håller på att släppa taget nu. Passar perfekt nu när de börjar bli sommar och jag är taggad till tusen för att nå mitt delmål, att kunna äta normalt utan att ångest kommer!
Så nu hoppas vi och håller tummarna att de går hela vägen!!

I veckan så händer de inte jättemycket.
- Ska på något studiebesök imån, vår ridlärare ville inte säga vart.. så de blir spännande!
plus att Emma fyller ju 17 år, så de ska firas med muffins, tårta och dammen!

- på tisdagkväll åker vi ju hem, blir vääldigt tråkigt då ja gärna hade stannat hela veckan bara för att umgås med dom underbaringarna! Dock så kommer pappi o hämtar mig, o ja får träffa mitt mongo till bror igen!

- Onsdag är de nationaldagen för Sverige, och vad ska ja göra då? INTE ETT SKIT..

- Torsdag är de Hanna Bergenkull-träning igen, och jag hoppas att Cocktail går lika bra som han gått alla andra gånger!! :D

- Fredag är de hejdå strömma, MEN MITT AWESOMENESS SOMMARLOV BÖRJAR!!!!!

Nu ska ja ladda ner lite go musik i Mp3-spelaren, sätta på några avsnitt av RH o sen sova, pussar!!


Fina Moonshine-tjejen <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback