inget intressant händer.

Heyhey alla godingar där ute!
Sitter här i min alldeles goa säng med Swedish House Mafia i högtalarna - livet är rätt najs!
Och ja, ingen jättebra uppdatering idag, då ja inte har gjort någonting - typ.
eller jo, eftersom de är ständigt regnande i Göteborg så har ja suttit inne hela eftermiddagen och spelat The Sims 2. hihih bra underhållning!
Och så har ja ÄNTLIGEN börjat på mitt mönster till den nya svarta capen, den kommer bli sååå najs! Om jag har tålamodet att tyget bråkar med mig hela tiden.. så vi får se vart de slutar helt enkelt, haha!
har iaf börjat med halva så då är de bara halva mönsteret kvar!
Imån kommer Bästis över, och de vankas filmeftermiddag då vi båda känner oss rätt nere och kass av olika anledningar. Så de blir en film, godis och prat-eftermiddag för vår del!

Ja, de finns väl inget mer att säga än att ja nu tackar för mig med en sista bild, puss!
 
Jag & fina Bästis från vår tur i Slottskogen i påskas!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback