Jag är tillbaka, igen!

nu är ja tillbaka i livet igen efter 5 dagar i min ensamhet och endast träffat min moder.
Så nu har ja gått igenom mina problem, gång på gång och inte direkt kommit fram till något bra.
För när jag väl kommer på att "nej, jag ska glömma allt" så kommer de upp i mina tankar ett dygn senare.
Så ja har helt enkelt gett upp på den fronten för tillfället.
Tar nya tag när väl de tankarna sätter in!
I tisdags gick ja o bästa vännen ner till allum för lite sommarshopping, eller i mitt fall, tröstshopping, då allum har sommarrea nu i (nästan) alla butiker.
Dock kom vi bara hem med varsin skjorta från Carlings, men de vart bra köp - helt klart!
Och igår gjorde ja samma sak, fast denna gången med grannen Lisa och då höll jag i pengarna o köpte inget!
Tänkte köpa ett par högklackade skor, men dom fanns inte i 41 så ja får beställa dom från internet istället om ja nu känner för de ;)

Annars kan ja inte säga något mer, igår försökte jag oxå mäta hur mycket tyg jag har så ja kan börja sy min långa cape innan Varbergs medeltidsdagar börjar den 7-8 juli. Dit ska ja gå med Almina, o gissa om vi ska leva jääävel där! hihi!
Jag kan oxå påpeka att jag saknar Strömma o de är inte direkt kul.. menmen, ändå skönt att slippa några man ABSOLUT inte vill träffa i de tillståndet jag känner mig i nu. Så de finns possitivt med de hela!
ah men nu ska ja fixa ett inlägg som ni ska få läsa, men de blir ett litet hemligt ämne, hihi!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback