16 Mars

heyhey på er, läsare!

kan börja att säga att igår sprack de helt för mig.
Satt ute vid fönstret i lite mer än en timme, ringde pappi o efter de grät ja som aldrig förr.
som ja aldrig har gjort på flera veckor, vilket kändes skönt.
Känner mig dock fortfarande seg o ganska trött på allting, så de kommer inte bli mycket uppdatering på bloggen nu en tid framöver då ja helt enkelt inte orkar med någonting.

Ska iaf umgås med min bästa vän i helgen.
Nu ikväll följer ja med henne till PRK(där Wässlan står) och myser med min lilla sjukling <3
Och imån drar vi till stan, o shoppar o har allmänt bäst. Fast de har vi alltid!

Nu ska ja ta tag i tvätten, o ta en skål med bär innan de bär av till PRK!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback