22/3 - stan next!


heyhey på er!
kan börja med att säga att mitt liv är verkligen i botten, verkligen trött på allting nu..
så just vid detta tillfälle vill ja bara lägga mig ner i tyna bort.
alltså kommer inte detta bli ett roligt inlägg, bara en förvarning!

har nyss slutat min sista lektion för dagen, vilket känns sjukt skönt!
man är rätt så skoltrött nu i mitten av terminen o de märks nu i grupparbetet vi håller på med nu i Naturbruket och Biologin, men de är väl så de ska vara för att man ska sakna skolan sen när man har lov!

ska strax ta mig i kragen, sminka mig lite, hämta min mössa i omklädningsrummet o sen dra in till stan för att träffa Evelina som ja inte träffat sen början på Januari!
Så de blir skönt att komma härifrån, då de är massa tjaffs o skit justnu och jag inte har pratat ut med kuratorn, då blir ja oftast deppigare och de märks speciellt nu.

Så, de är väl de som händer i mitt liv.
får se när ja behagar att komma tillbaka till Strömma, när ja orkar..

Pussar!


två bilder från gårdagens fotografering i solnedgång!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback