27/3

heyhey på er läsare!

igår blev de inget inlägg då ja inte alls hade tid att blogga eller knappt sitta vid datan!
hann iaf med mycket under dagen:
- gymma/träna 1 timme o de blev 3 km på crosstrainen. de kändes i benne kan ja tala om!
- pluggat o skickat in ett arbete till naturbruks läraren
- fixat ny tid hos kuratorn plus hittat en i fritid så nu är de snart offeciellt att Almina flyttar in hit!
- möblerat om så vi fick plats med 3 sängar! ni kan få bilder på de sen på hur rummet ser ut nu ^^

idag har internet varit as konstigt oxå, så ja tänkte skriva tidigare men såg på 30 grader i februari istället ;)
o så har ja inte direkt varit as pepp på mitt liv, så mitt humör går upp o ner men justnu är de bra då ja har en påse godis framför mig efter mitt o almina's besök i Sätila ;)
Så vi kommer rulla fram sen (;

eftersom de är så fint väder nu så ska vi nog ta en promenard ut o sätta oss i solen ngn stanns, o bara leva livet i solen!

Kommer kanske mer uppdatering ikväll, pussar!


blue lips..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback