8 Mars 2012

gomorgon läsare!
igår hade ja en "halv-blogg-fri-dag" vilket behövdes faktist!
men i detta inlägg kan ja berätta lite om dagen!

igår hade ja en ap piss dålig dag, tjurig, deppig och allmänt trött på livet.
o ridningen gick sesådär, hade Eminente och ja, han var bra att rida men har ett jäkla jobbigt humör att hantera plus att han hatar islandshästar så Disa fick rida sesådär 10 meter bakom mig när vi skulle rida ut, suck!

men efter ridningen drog ja och Disa till stan, sjukt skönt att komma ifrån Strömma ett tag, man blir rätt trött på internatlivet ibland!
vi käkade middag på donken, fyllde på Strömma-förrådet och sen köpte ja present till min mor då hon fyllde år för några veckor sedan ;)
och så planderade vi för fredag, då är hon 18 och då är de KROGENDAX!! :D
faktist för mig oxå, då varje gång ja o Eve tänkte gå så har de ALLTID kommit något i vägen.. men nu är de äntligen dax o sen om några veckor ska ja ut med Eve oxå!
Så de blir najs, annars händer de nog inte mkt på fredag ;)

la mig ganska tidigt igår (halv 12) och har sovmorgon idag så man kan säga att ja nyss har vaknat ;)
Så nu sitter ja, med datan i knät och försöker pilla i mig lite frukost, utan framgång tyärr..
och ni ska bara veta va ja väcktes av imorse!

SNÖ?! FATTAR NI?! ÄCKLIGT JÄVLA SNÖIGT?!

de är flera centimeter desutom! de är nog de värsta av allt :o
Idag vill ja helst stanna inne och ligga i sängen.. 
men de får ja inte, då blir de jobbigt!
saksamma, slutar iaf 14:30 medans dom andra får gå en timme extra, hihih detta känns riktigt bra (a)

ni får mer inlägg när ja slutat eller på lunchen, pussar!

 



» Micha

Ja självklart ska du de :D

2012-03-08 // 13:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback