Alla måsten..

heyhey på er, godmorgon!
sjukt skönt att få sova i sin egna härliga o underbara säng, kärlek på den säger ja bara <3
så nu sitter ja återigen i min säng efter en pannkaksfrukost, gott!

Ja, dagens planer kanske vi ska säga då!
idag ska ja rensa mitt bord, då de kommer människoe som ska kolla elemänten imån och ja råkar ha min stationära data mitt där.. så ja måste iaf resa där!
och så är de så fint väder ute så ja ska nog ut och ta en fotorunda i den fina solen!

så ja, de är väl de som händer antar ja?
har inte direkt planerat något mer, men de kommer säkert komma upp en massa saker jag MÅSTE göra, och sånt tycker vi inte om..

o om vi går in på inläggsfronten ska ja ni få en rundtur på Strömma, som ja varit duktig o fotat nu!
och hemma hos pappi oxå, om ja hinner så får ni kanske en hos mamma oxå, beror på om ja orkar ta bilder till de, de tar tid vet ni ;)

Så ja, de är nog lika bra att sätta igång med alla måsten då!




sv: hihi, jaa :D han är korsning mellan lhasa apso och powder puff :)

2012-03-11 // 16:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback