den andra mars tvåtusentolv

gomorgon på er!

och som ja sa från början så vaknade ja vid 8, ungifär när mamma stack till jobbet så ja, dedär var min sovmorgon de ;)
men efter att ha slumrat till 3 timmar i soffan igårkväll o sov 6 timmar inatt har ja nog sovit min del nu :)

Och så har ja attackerat min stora stationära data, och måste påveka att de är en vääldig skildnad på grafiken o storleken på denna stora o den lilla mini-plutten till laptop som jag alltid sitter vid annars ;)
och självklart lyssnar ja på music, världens bästa Coldplay spelas justnu i högtalarna!
plus att ja äter min goa frulle som ja utlovade, kesella-glass med blåbär/björnbär och en kaka på de! perfekt frukost för en sånhär underbart härlig dag!

Ska man kanske gå igenom vad som ska göras idag?
- städa rummet + dammsuga
- fixa nya egobilder till den nya designen
- gå ut o gå
- träffa grannen Lisa för en mysig fredagskväll
- tvätta
- packa upp strömma-väskan

så ja, de är väl de som ska göras?
lika bra att sätta igång då!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback