fruktfredag - älskar färgerna!

yesbox, efter 3 timmar sovandes i soffan med två filtar så har ja nu vaknat till liv..
dock fortfarande lika trött, så är de när man sover för lite på internat ;)
Internat livet är hårt.. men oftast alltid najs! ;D

Innan ja ska lägga mig i min säng o glo på lite film så ska visa bilder från dagens modell-fotografering på frukt/bär!
ja blev ap fotosugen, så drog ut ett bord o satte igång med fotograferingen, bara sådär ^^

 




banan, physalis, päron, jordgubbar, apelsin & äpplen

älskar färgerna!
och så ser de så totalt uppfriskande och gott ut!

Nu ska ja lägga mig i sängen, med min blåbär/hallon/jordgubbs-sallad o glo film resten av kvällen,
pussar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback