"Ge aldrig upp"

känner att skriva av mig lite, då ja snart går in i väggen av all fustration, ilska och tankar som snurrar runt i huvudet på mig!
__________________________________________________________________________________________

Jag vill verkligen bli frisk från alla dessa tankar, som snurrar runt i huvudet på mig och påminner mig om allt de jobbiga som jag vet att ja har problem med.
Jag kan inte käka normalt, utan att dessa tankar kommer, kan inte leva ut mitt liv, utan att dessa ständiga tankar ska komma.

nu har ja oxå känt mig mer skör än vanligt o känt av de hela veckan, o nu ikväll har de brutit ut.
Alltihop!
skulle kunna göra, vad som helst, bara ja blir frisk!

Nu ska ja ta mobilen, filten o en kaka o sätta mig ute vid ett fönster o ringa min mamma.
Tack för att ni orkar läsa mina deppmedelande!

Nya friska tag imån!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback