Girls just wanna have fun



gokväll på er läsare!
idag var ja faktist inte iväg till myone, haha!
ja orkade inte så vi hoppade de o åker till Vilda's nästa vecka, laat som jag är!

så hela dan har ja suttit ute i solen o värmt mig, med bra o ny sommarmusik i högtalarna o en fräsch fruktsallad på de, mumsigt och underbart!
gav mig ut o fotade några bilder(bla den där uppe) men blev inte alls nöjd då de var alldeles för starka färger..
menmen de blir väl bra ändå!
och så har ja varit så duktig o läst en massa traktorteori, riktigt duktig är jag, ibland!

nu ikväll har ja inte gjort mkt, kollat TV o käkat våfflor.. typ!
så strax ska ja ta itu med den tråkiga packningen.. vilket känns sjukt drygt då ja egentligen hatar att packa, haha!
och speciellt när ja vet att de är skola imån.. får iaf träffa dom bästa på internatet och slutar tidigt på fredag!
så ja, nu får ja väl ta itu med packningen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback