härligt vårväder

heyhey på er ute i vår-sverige!
och idag bytte vi ju om till somma-tid, de innebär att sommaren är riktigt nära nu!
så sjukt skönt, att all snö, slask o mörker är över o de blir ljusare o ljusare för varje dag :)

igår blev de inget inlägg, ja var inte på världens bästa humör, depp o ganska mycket ångest och då var de ingen idè att skriva något inlägg, de blir ändå bara ett deppinlägg o de vill ändå ingen läsa!
är dock på bättre humör nu, hoppas de håller i sig hela dan bara!

vaknade redan vid 9, men drog mig fram till 10 o till mig lycka var de RONJA RÖVARDOTTER på tv, gissa om mitt barnasinne blev vansinigt glad?! :D
Så de har ja sett i 1 timme innan ja tillslut tog mig till köket för att käka frulle.

strax ska ja o mamma åka in till stan för att köpa nya ridbyxor till mig, då ja bara har ett par ja använder nu.. två med tävlingsridbyxerna ;)
så de måste inhandlas!
Sen har ja oxå slängt in en del tvätt så de ska hängas upp o torkas innan ja ska packa allt inför strömma imån.
börjar sent, men måste vara där liite tidigare då, dum som jag är, glömt en massa plugggrejer så min dag börjar med att ja åker till skolan för att fixa med plugget.. haha gud va duktig ja lät där!
Men så får de bli, när man glömmer sina saker i rummet ;)

vi hörs senare, pussar!


Nikon d3100 + Nikkor AF-S DX 18-55mm
Gotland 2011




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback